Subject: Re: Teavitus seoses tegevusloal olevate tervishoiuteenuse osutajatega
From: "Malle Tiidelepp" <[email-masked]>
To: "Katrin Roosipuu" <[email-masked]>, "TA Info" <[email-masked]>
Date: Mon, 26 Aug 2024 15:19:35 +0300

Tähelepanu! Tegemist on väljastpoolt asutust saabunud kirjaga. Tundmatu 
saatja korral palume linke ja faile mitte avada.

Tere

Täname teavituse eest. OÜ Tähe Erakliinik lisab tegevusloal kajastuvad ja 
tegelikkuses vastavaid teenuseid osutavad töötajad ka töötamise registrisse. 
Küll aga on meie tegevusloal teenuseid, mida käesolevalt OÜ-s Tähe 
Erakliinik ei osutata, kuid mille alt ei ole MEDRE kaudu tehniliselt 
võimalik töötajaid eemaldada. Kuidas sellises olukorras toimida?

Kõnealused teenused ja töötajad on järgmised:

1. ambulatoorne neuroloogia- dr Anu Sööt - ei osuta OÜ-s Tähe Erakliinik 
seda teenust

2. ambulatoorne ortopeedia - dr Mati Meria - ei osuta OÜ-s Tähe Erakliinik 
seda teenust, tööleping lõpetatud

3. sünnitusabi ja günekoloogia, günekoloogia päevakirurgia- dr Maie Väli - 
ei osuta OÜ-s Tähe Erakliinik seda teenust

4. ultraheliuuringud - dr Mare Riive - ei osuta OÜ-s Tähe Erakliinik seda 
teenust

-- 

Lugupidamisega

Malle Tiidelepp

AS Kliinik Elite / OÜ Tähe Erakliinik kvaliteedijuht

tel 740 9933 / 5385 2391

www.elitekliinik.ee <http://www.elitekliinik.ee>

CONFIDENTIALITY NOTICE

Käesolev e-kiri ja selle lisad on konfidentsiaalsed ja on mõeldud 
kasutamiseks ainult adressaadile. Kui te olete saanud selle e-kirja eksituse 
tõttu, palume see ning lisatud failid kustutada. Kolmandatele isikutele 
selle e-kirja ja lisade edastamine ja kopeerimine on keelatud.

Данное письмо и все его приложения являются конфиденциальными и 
предназначены только адресату. Если вы получили данное письмо по ошибке, 
пожалуйста уничтожьте это

письмо и все его приложения. Передача и копирование данного письма и его 
приложений третьим лицам запрещено.

This e-mail and any attachments are confidential and for the exclusive use 
of the intended recipient. If you have received this e-mail in error please 
delete it and all its attachments. Copying and forwarding this e-mail to any 
other person is prohibited.

-------- Edastatud kiri -------- 
Teema: 	Teavitus seoses tegevusloal olevate tervishoiuteenuse osutajategaKuupäev: 
Tue, 23 Jul 2024 13:24:03 +0000Saatja: 
TA Info  <mailto:[email-masked]> <[email-masked]>Tere

Pöördume Teie asutuse poole seoses tervishoiuteenuse osutamise tegevusloa ja 
sellega seotud olevate töötajatega.

Tervishoiuteenust osutava asutuse kohustus on kanda tervishoiukorralduse 
infosüsteemi  tööle asuvate ja eemaldada töölt lahkuvate 
tervishoiutöötajate ja tervishoiutöötajaga võrdsustatud isikute andmed. Kui 
asutuses asub tööle uus töötaja, tuleb ta lisada 
<https://www.emta.ee/ariklient/registreerimine-ettevotlus/tootamise-register> 
töötamise registrisse, selle asutuse töötajaks ja alles siis on teda 
võimalik lisada ka tegevusloale vastava teenuse juurde. Sarnaselt tuleb  ka 
lahkunud töötajad eemalda tegevusloalt ja töötamise registrist.

Töötajate eemaldamine on vajalik, et tagada õigete andmete olemasolu 
infosüsteemis tervishoiuvaldkonna juhtimisel ja korraldamisel, kui ka 
töödelda tervisestatistika ja tervishoiupoliitika tegemiseks vajalikke 
andmeid. Samuti kuvab infosüsteem ka tervishoiutöötajale endist töökohta 
kuni see ei ole eemaldatud.

Töötajaid saab lisada ja eemaldada sisenedes iseteenindusse 
https://medre.tehik.ee/  valides tegevusluba – eemalda töötaja (juhend on 
leitav  iseteenindusest ja lisatud ka manusena kaasa).

Terviseametile teadaolevalt on Teie tegevusloaga seotud töötajaid, kes ei 
ole registreeritud töötajate registris Teie töötajana, mistõttu on 
Terviseametil tekkinud kahtlus Teie poolt tervishoiukorralduse infosüsteemis 
esitatud andmete õigsuses.  Palun veenduge, et  kõik Teie tegevuslubadel 
olevad tervishoiutöötajad oleks töötamise registris registreeritud Teie 
asutuse töötajaks korrektse ametikoodiga (koodid on leitavad 
<https://www.terviseamet.ee/et/tervishoid/tervishoiutootajale/iseteeninduse-juhendid> 
Terviseameti registrite iseteeninduse juhendite juurest).

Palume seda teha esimesel võimalusel, hiljemalt 31.08.2024.a.

Alates 01.09.2024 asub amet korraldama andmete parandamist toetudes 
töötajate registrist saadud teabele.

Lugupidamisega

Katrin Roosipuu

nõunik

tervishoiuteenuste osakond

7943570

 <mailto:[email-masked]> [email-masked]

Terviseamet

+372 794 3500

 <mailto:[email-masked]> [email-masked]
 <http://www.terviseamet.ee/> www.terviseamet.ee

Paldiski mnt 81, 10614 Tallinn

Käesolev kiri on konfidentsiaalne ning mõeldud kasutamiseks kirja päises 
nimetatud isikule/asutusele. Käesoleva kirja mistahes viisil kasutamine või 
kopeerimine isiku poolt, kes ei ole märgitud selle adressaadiks, on 
keelatud. Kui te olete saanud käesoleva kirja ekslikult, palume sellest 
koheselt teavitada kirja saatjat ning kustutada saadud kiri koos kõikide 
lisadega.